Граттаж "Сова"

Урок 12. Розмаїтий світ тварин у мистецтві   26.11

Мета    уроку:    формування   ключових                         компетентностей:       загальнокультурної, інформаційної;

міжпредметної естетичної компетентності: виявлення естетичного ставлення до мистецтва, вміння цінувати красу, створену різними митцями;


предметної мистецької компетентності: продовжити знайомити із засобами виразності графіки, техніки граттаж Удосконалювати графічні уміння. Розвивати спостережливість, дрібну моторику руки; виховувати почуття прекрасного, естетичні смаки та інтерес до культурної спадщини людства.

Обладнання: підручник Мистецтво: підруч. інтегрованого курсу для 2 кл. закл. заг. середн. освіти / Н. А. Лємешева. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2019. 128с.: іл.


для вчителя ТЗН, відео з посмішками тварин;

для учня робочий зошит-альбом «Мистецтво. 2 клас» авт. Лємешева Н. А., воскові олівці, гуаш, рідке мило, палочка для видряпування, альбом.


                                          Завдання уроку: 1. Спостерігати красу світу тварин у мистецтві.

                      2. Ознайомити з графічним способом виконання малюнка за допомогою гратографії.


                                              3. Зобразити сову в техніці граттажу. 

                                          Тип уроку: урок засвоєння нових знань.


                                       Вид уроку: інтегрований.

 


 

                                             ХІД УРОКУ


1. Організаційний момент Для того щоб уміти малювати, Потрібно старанно навчатись. Адже важливі такі моменти, Як матеріали та інструменти. Щоб навчитись малювати?

І щоб робота кожної дитини Поважно називалася «картина»!


Отже, на урок образотворчого мистецтва нам потрібні такі матеріали та інструменти: воскові олівці, гуаш, рідке мило, палочка для видряпування, альбом.

2.Емоційне введення до уроку


А чи знаєте ви, що тварини вміють посміхатися. Це науково доведено. Їхні посмішки відрізняються від людських та милі мор дашки не лишають нас байдужими https://www.youtube.com/watch?v=b2KAAgodZYg

Давайте подаруємо посмішку один одному. Діти стають у коло, беруться за руки.


Кожен по черзі дарує усмішку своїм сусідам ліворуч і праворуч, важливо при цьому дивитися один одному в очі.

Обговорення:


1)  Що відчували?

2)  Який зараз настрій?


3) Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку

Пропоную вам подорож у цікавий світ тварин. Сьогодні ми дізнаємося цікаве про тварин у мистецтві. Познайомимося з технікою граттаж (гратографія)


2.               Вивчення нового матеріалу

Світ тварин завжди надихав митців – художників, музикантів.


Робота з підручником с. 50

Вправа-гра. Разом із другом (подругою) знайди і назви геометричні фігури (коло, овал, прямокутник, трикутник), що сховались у формі частин тіла зображених сов.


3.  Самостійне виконання практичної роботи учнями

Ви вже знаєте, що графіка це мистецтво зображувати оточуючий світ за допомогою ліній, штрихів, крапок і плям.


Сприймання інтерпретація творів мистецтва Н. Черемухіна. Кролики, К. Пенеску. Друг, І. Гуров. Птах

Роздивіться графічні роботи та з’ясуйте, чим вони особливі. Поміркуйте, які почуття намагалися передати художники і художниці За допомогою різноманітних ліній можна створювати дуже виразні образи тварин. А щоб відтворити граціозність, силу, безпосередність поведінки тварин художники використовують лінію, що окреслює форму. В мистецтві таку лінію називають контурною. Вона не тільки виділяє форму, а й передає різні властивості зображення: розмір, будову, рухи.


Руханка «Ранкова зарядка» із телепрограми «Уроки тітоньки Сови» (https://is.gd/DHEd3y)

Відгадування загадки 


Цілу нічку без упину «пугу-пугу лісом лине.

 Сіра,грізна, люта птаха мишам навіває страху.


В неї сильні, дужі крила. Окуляри начепила.

В неї мудра голова, цей учений птах – сова.


 

Робота у зошиті-альбомі с.25



Виконай замальовки сови за зразком з допомогою ліній.


Виконання художньо-творчої роботи.

Восковими олівцями яскравих кольорів зафарбуй цупкий папір.


Покрий його шаром гуаші темного кольору, змішаної з рідким милом. Висуши і твори, видряпуючи оригінальні зображення від контурної лінії і до найменших деталей.

Створи ілюстрацію до вірша в техніці граттажу.


4. Перегляд відео « Цікаві факти про сову»

 5. Рефлексія


Прикріпіть прищепки до однієї із сов.(Сова зелена урок пройшов успішно; Сова жовта – прагну навчитися ще; Сова червона було нудно і не цікаво).

-  Що цікавого про сьогоднішній урок ви розповіли своїм рідним?


-Що б ще хотіли дізнатися про графічні техніки?

6.Підсумок уроку


Колективний перегляд робіт з висловлюванням позитивних коментарів. Оберіть роботу яка найбільше сподобалась. Поясніть свій вибір. 

















 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Чарівні звуки, рідне слово - моя сердечна українська мова

21 лютого в Україні і світі святкують Міжнародний день рідної мови. Рідна мова – це важливий носій цінностей, знань, які передаю...